onsdag 11. september 2013

Siste dag hjemme!

Herregud!! Imorgen flytter jeg til Frankrike!! Det blir helt utrolig spennende! men rart... trist.. gøy... og fantastisk!!
Nå er jeg nesten ferdig å pakke, det eneste problemet er at jeg har 1,2 kg for mye... stress altså!
For hva skal man ta med? og hva skal man la bli igjen? det er jo komplett umulig å vite hva jeg kommer til å få bruk for og hva jeg ikke trenger i det hele tatt.. så jeg har endt opp med i all hovedsak klær, franskbøker og en kokkeuniform, nei du, det er ikke greit...
Men seriøst!! Imorgen tidlig drar jeg til Frankrike!! Hvor sykt er ikke det! Jeg er en blanding av oppspilt og vemodig, rar blanding egentlig. Men ja, jeg gleder meg faktisk! men gu' så jeg gruer meg og!
Jeg drar herfra til Oslo tidlig, og så skal jeg sitte 5 timer på Gardermoen, yey!.. (hvis noen har lyst til å holde meg med selskap da, er de hjertelig velkomne!) så skal jeg fly til Geneve (Sveits) hvor rektor(!) møter meg på flyplassen og tar meg med til skolen, der jeg skal sove den første natten. Vertsfamilien min er nemlig fortsatt på ferie i Canada.
Men nå drar jeg altså ut i verden.. helt på egenhånd.. så dere får ønske meg lykke til! Det blir en spennende reise, det er det ikke tvil om! Og forhåpentligvis kommer jeg hjem igjen om tre år som et klokere menneske med ryggsekken full av erfaring, opplevelser, livsglede og lærdom.
Og til alle vennene mine og familien min, vil jeg bare si at jeg er kjempe glad i dere, og jeg er så inderlig glad for at dere støtter meg! Og så kommer jeg jo hjem til jul! :) Mamma og Pappa skal til og med komme på besøk til meg i Frankrike, for å forsikre seg om at jeg har det bra..!

Jeg har en lang dag foran med imorgen, jeg er nysgjerrig på hva den bringer!

Så god natt og au revoir!

-Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar