fredag 30. januar 2015

Værsågod å sitt, Herr Spøkelse

Vi er endelig ferdig med eksamens-uka. Både elever og lærere er trøtte, sykt trøtte. I siste time idag var læreren helt skrullete. Vi starta timen med å ønske Herr Spøkelse velkommen, ba ham sette seg, ta av lua og følge med. Så fortsatte vi med allsang, deretter fortalte læreren litt om livet sitt for tiden, det er ikke så greit med små barn... Vi fikk også vite at kona hans er sykt god på å lage couscous. Hun er couscous-dronningen. Så brukte vi resten av timen til å se på youtube-videoer. Om jordskjelv.
Ellers har det ikke skjedd veldig mye morsomt siden jul, for å være helt ærlig har jeg vell egentlig vært i dårlig humør siden dess. Men det trenger vi ikke å utbrodere. Neida, joda. Livet går opp og ned.
Jeg har ikke tatt noen bilder siden sist heller. Været har dessuten vært rimelig grått. Nå snør det da, det er absolutt en forbedring.

Nå skal jeg pakke, imorgen drar jeg til Lyon, på mandag til La Rochelle. Jeg har nesten en uke ferie. Så skal jeg på utplassering oppe i fjellene et sted. Da får jeg kanskje litt mer interessante ting å skrive om.

Bare for å dra innlegget litt ut: Gai Soleil
For spesielt interesserte som lurer på hvor jeg skal på utplassering.

Og så, for å understreke det hele: I spy
Det har absolutt ingenting med noenting å gjøre, og ihvertfall ikke med saken, sånn hvis du lurte.

Nå måå jeg pakke.

-Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar