onsdag 22. januar 2014

Dagene

Idag er det sol! Det er helt utrolig hvor stor forskjell det gjoer.
Bare saann for aa ha det oppklart. Jeg lever veldig i oeyeblikket, saa hvis jeg har det ille i oeyeblikket er hele livet ille, jeg klarer ikke aa tenke rasjonelt paa det. Saa selvom jeg skriver dystre innlegg, betyr det ikke at jeg har det saann hele tiden altsaa. Men det er jo klart det er ille der og da. Saa i dag er jeg i bedre humoer, motivasjonen er ikke helt paa plass enda, men det er ihvertfall sol. Dessuten skal jeg i syklubb i kveld. Ja, ikke det man ville kalt en syklubb i Norge da, men det er koselig lell. Dessuten er vi ferdig med perioden med turn i gymmen, det hjelper ogsaa en del. Jeg er nemlig helt elendig i turn, noe som egentlig er litt rart, siden jeg danser. Menmen. Naa har vi styrketrening, det mestrer jeg mye bedre. Men jeg bare lurer, er det ikke ganske farlig aa ikke varme opp skikkelig foer man trener styrke? For, vi strekker litt her og der foer vi starter, men vi hverken varmer opp, eller strekker ut etterpaa. Men det er ingen som sier noe paa det.
Vi har ogsaa spist lunsj paa kafé i byen idag, istedenfor i kantina. Det har vi gjort hver onsdag i det siste, og det er i grunnen en ganske hyggelig vane. Man kommer seg litt ut.

Vi lagde mat i gaar, det saa godt ut...
Jeg var ogsaa ute aa gikk tur igaar, det regnet, og jeg gikk meg bort, men det var fint for det om.

Men naa maa jeg loepe til timen! 

Salut!

-Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar